Ängsholmen

Hejsan !
Bilderna jag tog i ängsholmen är på en annan kamera än vad jag brukar fota med. Och jag hittar inte kabeln så man kan impotera bilderna till datorn. Men när pappa kommer hem kanske han hittar den, om inte så vet han ett annat sett man kan impotera på. Så jag kommer skriva nu och lägga in bilderna sen.

Men jag kommer inte skriva så mycket för det blir bara jobigt för er o läsa.
På vägen dit åkte jag med : Elin, Ebba, Elins mamma, Björn och björns pappa.
Innan vi klev på båten fick vi reda på villka vi skulle sova med i stugorna jag skulle sova med : Hanna och hennes mamma, Frida och hennes mamma, Linda, Ebba, Angelica. Så Madde fick sova med resten och då blev hon inte så glad och så blev det lite bråk eller vad man säger...
Men till slut fick hon iaf också sova med dom i min stuga =)
Första natten sov Madde, jag och Angelica i en dubbel säng typ. Men det var skit trångt och angelica fick inget lakarn. Så andra natten sov Madde nere.

Det fanns typ olika saker man skulle göra där och det var : Segling, Paddla kanot, Höghöjdsbana och Kamratbana.
Kamratbanan var tråkigast för at sista stationen på den skulle man få tag i ett rep typ 2 meter bort. Man stog på en plattform och så fick man inte gå ner från den.
Vi höll typ på med den stationen i en och en halv timme -.- Ledarn ba : Jag tänker bara sitta här tyst tills ni har klarat den här banan...
Men annars har allting varit toppen =)

Det var 12 grader i vattnet så det var skit kallt. Men man hoppade i och direkt in i bastun om dn var på. Men alla killar tog typ all platts :P 
Sen fanns det faktiskt en flytbrygga där också. Jag simmade till den 5 gånger. För det var så himla kallt och simma dit =)
Fast när man hade hoppat ner så var det inte så jättekallt efter. För när man kom upp igen så var det varmt och när man hoppade ner igen så var man typ lite vanare vid att det det skulle vara skit kallt.

Men när jag lägger in bilderna så kommer jag skriva under lite granna. För jag kommer inte på nått mer o skriva. Eller jo såklart jag gör men ni kommer inte fatta. För våran klass har typ sämst humor =)

Men vi har haft det bäst !

* Jakob är kär i Linda =) fast hon är typ inte kär i han. Eller hon kasnke är det jag vet inte. Men han är iaf det.
* Angelica och Simon H blev tsm.
* Felix och nån annan tjej som bodde i "paradiset" blev kära, fast hon bodde typ i lidingö. ( dom var bara 9 st i deras klass, coolt va ? )
* En kille som också bodde i "paradiset" blev kär i mig.
* och så vet jag en till som är kär i mig, han säger det typ varje dag. Men jag säger inte vem. Ni kan ju gissa så kanske jag svarar  och då får ni ju veta. Fast då måste ju ni gissa rätt.
Och så körde vi sanning och konka (stavnig) Fast alla i våran klass var typ med så jag blev aldrig. Eller det var fler som inte heller blev...
Så det var mycket "kär" där.

Jag kommer också kanske skriva mer i det inlägget jag lägger in alla bilder.

Men jag måste dra nu.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0