Ängsholmsbilderna

'Hejsan !
Nu har jag varit och vaxinerat mig. Det gjorde inte ont. Näsat gång jag ska vaxinera mig mot det igen är om 5 år.

Jag pallar inte skriva mer om ängsholmen, Men ni fattar att vi har haft det Skita kul !
Nu när jag impoterade bilderna så hittade jag faktiskt bilderna från Thailand 2007 tror jag det var. Så jag kommer lägga in dom också fast i ett annat inlägg =)

<33

Jag och Madde <3

Love you

Olle på båten =)

Hugo Olle och Jakob

Johan, Olle och Hugo

Linda <3

Några badar

Jag och Angelica <3 haha det ser ut som att jag inte har nått hår :P

Madde och Olle smörjer in sig med solkräm

Angelica <3

Göllungar !

Ni lyser upp min dag ! <33

haha

=)

Hugo, Erik, Felix och Jakob =)

Linda, Ebba och Frida i matsalen

hehe

Ängsholmen ! =)

Madde <3 Linda 

Love 

hehe

Snyggingar =)

Här var när vi grillade =)

Korv

Hanna och Linda <3

Haha

Mmm

Ebba, Linda och Hanna

Angelica och Madde =) 

Erik =)

haha, På kvällen när vi skulle ta ett kvälls dopp

jag hoppar, (vet inte avrför jag badar med shorts, men jag hade dom efter discot )

Ebba, Linda och Hanna  borstar tenderna 

Här bodde vi =)

Så här såg det ut inne 

På höghöjdbanan. Vi skulle lära oss en ramsa som gick så här : Första av, första på. Andra av andra på.
För att men skulle gör så när man var där uppe. (det var 5 meter uppe i luften)

=)

Linda <3 =)

hihi, jag blev fuuul !

Linda =)

Haha, vet inte vad jag holler på med där 

Madde uppe i banan =)

Jag i banan

Hanna =)

Jag igen

Jaaag


Där var några bilder. 
Jag har skit många mer men dom kanske kommer en annan gång. 
Nu sak jag försöka att hinna ladda upp videosar. Men om jag inte hinner i dag kommer dom i morgon

Puss !






 

Kommentarer
Postat av: moa

fin blogg ;D

Kram

2009-06-03 @ 13:48:59
URL: http://mossetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0