...

Hej !
Ville bara säga en sak till dig (du vet vem du är) :
Jag vet att jag kan vara dum ibland,är bara rädd för att förlora dig (mera), men du får faktiskt också bjuda upp lite.

Någon gång tar det nog slut, man kanske inte vill det men man tröttnar på varann, och skaffar andra och nya kompisar.
Vi vet allting om varann vi känner varann så himla väl så det finns inget kvar....
Du är och kommer alltid att vara min bästa kompis, det vet du ! <3 Jag finns alltid här för dig tvivla aldrig på det.  
Jag är jätteledsen,, Älskar dig !
I will never leave you ! Puss

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är

håller helt med i vad du säger, är oxå ledsen. Vill inte skiljas åt osams. Du får vara sur på mig, är inte sur på dig. Förlåt! finns alltid alltid här för dig oxå no mather what. Älskar dig <3

2009-06-18 @ 21:34:44
Postat av: Anonym

man ser ju knappt vad det står frö du har så ljus text kan du ändra den

2009-06-20 @ 08:32:20
Postat av: Natta

Ojsan, hoppas det ordnar sig!



Fin blogg!

Kram

2009-06-21 @ 17:53:20
URL: http://baranattahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0