Erika, Linda och Olivia

Hejsan !
I dag har jag varit med Olivia, Erika och Linda =)
Jag, Olviia och Linda åt frukost vid kvart i elva, sen ringde Erika så då var hon med också =)
Efter det så hoppade vi studsmatta, sprang i vattenspridaren, ätit lunch, hoppat mer, gjorde nått ungefär som 3 varav runt huset eller det är ganska likt det. O lite så, vi har haft det jätteskojigt !! :D


Snart ska vi äta. Fast först ska vi se klar Sverige mot England, tror jag det var. Fast Sveriga ligger under med typ 3-1 tror jag det nyss blev.

Imorgon får vi helt enkelt se hur det bli, det är inget som är bestämmt riktigt än. Men jag kommer skriva det till er då.
Här kommer bilder :

Erika gör volt

Erika och Olivia gör splithopp

Jag och linda jag hesthopp



Erika <3

Eskingar
Asså min dator har hängt sig så det gåt inte o göra någonting. Men ni får nöja er med de här bilderna så länge så kanske om min dator funkar i morgon så kommer dom då.
Puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0