Grattis

Hej hej !
Snart ska vi åka till gustavsvik. För att vi ska gratta Jenny =) Hon fyller 13. Grattis kusin, genom allt !
Fast först sak vi åka till Isac, Jakob och dom. För att vi hoppade studsmatta i spöregnet. Då blev jag lite blöt. Så då fick jag låna Smulans kläder. Vi ska alltså lämna dom, och hämta min spark.

Igår så var jag med en tjej som hette Jennifer. (asså vi var där på kalas, för jakob fyllde 13) Grattis jakob förästen !

iaf då ringde sandra B till henne (dom känner varann) och hon var jätteledsen. Så vi skulle gå och möta henne. Jag vet inte om jag får säga vad det var, men det var iaf jättetaskigt av hennes bästis. Hoppas det går över, love you. Jag tycker synd om dig !

Nu säger mamma att jag ska byta om så kan jag sitta vid datorn sen...

Puss

Kommentarer
Postat av: Alma

Var med i min tävling på min blogg bara genom att lämna in ett namnförslag!

2009-06-14 @ 14:41:45
URL: http://ogonblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0