Ja :D

Hejsan !
Pappa fixade nått med min dator, så det funkar nu =) Fast det är lite glapp, så den kan lixom avsluta lite ibland eller nått :/

Iaf nu så kollar jag lite bloggar. Och jag lärde mamma lite av våran disco dans också =) Det gick faktiskt rätt bra. Men det var nått steg som hon fastnade vid hela tiden :P
juste, jag måste lämna några veckobrev till Linda. Det var tydligen jätteviktigt sa Lisbeth. Så det är bäst jag gör det på en gång satt jag inte glömmer det :P

Puss o hej

Haha, jag och linda <33

Kommentarer
Postat av: Petra

svar: hihi, men jag hade antagligen bara tur för jag gjorde bara det en gång och sen kunde jag bara till 17 som max, :P

2009-06-08 @ 21:23:00
URL: http://perrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0