Juste...

Hej hej !
Jag har faktiskt glömt säga till er att idag när vi skulle åka dit. Så skulle jag och mamma stanna på en hår grej...
För att jag skulle fixa hår förlägning. Det blev typ 3 cm. inte så mycket men man ser faktiskt att det är lite längre. Sorry att jag inte har berättat för er, men jag har typ inte tänkt på det när jag sitter vid datorn och skriver inlägg...
Iaf så här ser det ut :

före (haha, såg jättesur ut)

efter

före

Efter (det jag har teckt över, vad en ful "bulle" så jag teckte över den 

Vad tycker ni, blev det fint ?? Kommentera gärna =)

Puss

P.s jag fick en kommentar av Jakob som det stog : Men jag gillar henne mest (asså Linda) haha ;)

Kommentarer
Postat av: sötnosen Linda

åh, snyggt!



Nu har du mörkt underhår som mig typ ;) loveuuu!

2009-06-14 @ 19:53:17
URL: http://frazzeh.blogg.se/
Postat av: Sandra

fint ! =)

2009-06-15 @ 15:59:51
URL: http://bloggsandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror du har löshår, du har inte alls förlängt de..

2009-06-15 @ 16:00:34
Postat av: Anonym

2009-06-15 @ 21:10:36
Postat av: Anonym

fint(L)

2009-06-15 @ 21:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0