Kuligt !

Hejsan !
Jag har ju som ni säkert redan vet varit med Hanna i dag =)
Vi har haft det jätte kul !
Vi har : Varit vid dagiset, bakat bullar, haft picknik (eller vi gungade och hade med oss bullarna vi bakade och kex) fast Hanna gjorde mest. Men ugnen och så, för jag kunde inte det där :P
Ja... det är ungefär det vi har gjort, eller vi har gjort en massa roliga saker mer =)

Klockan 6 ska vi har gäster. Jag ska snart hoppa in i duchen. Sen får vi se vad jag kommer göra.
Det är ett "kill" barn som kommer, han kommer nog mest vara med Oscar. Så jag kommer nog blogga lite grann då =)
Nu kommer bilder ! 

Jaag

Hanna <3

Haha, Hanna åkte ner :D

mee

Thahaa

Ena bulldegen

När jag hade kavlat ut den

Och när jag hade rullat de

mummms !!

ussh !

Puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0