Linda <3

Hejsan !
Idag i skolan gjorde vi inte så mycket. Linda redovisade sitt land =) eller det var fler som gjorde det =) <3
Sen har vi typ inte gjort så mycket mer...

Efter skolan var jag med Linda =) vi hade as kul =) VI har dansat, bloggat, tittat på tyra banks show. Sen kollade vi en liten stund på top model fast sen skulle hon hem för att hon ska äta och sen sak hon köpa en kanin =)
Jag skulle typ också följa med =) Fast det gick typ inte

Just nu kollar jag på top model. Pappa kommer hem vid 5, då ska vi ungefär äta.
Jaa... det var lite grann om min dag =)

Här kommer bilder : 

Släpp inte taget... snälla <3

hade lite kul xD

Puss puss

hihi

Love you !

hehehe


Puss !


  

Kommentarer
Postat av: frida

Fina ni är <3 kram

2009-06-11 @ 18:44:22
URL: http://fridasday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0