Match

Hejsan !
Idag har lag röd och lag svart match.
Igentligen så skulle Hanna spela i dag, men hon är sjuk så det gick ju inte.
Jag ska spela istället för henne eller vad man säger. Jag vet inte om det är med lag svart eller röd jag ska spela med, jag blandar i hop dom hela tiden :P
Men vi har samling kl. 7 på karlberg. (typ)
Ja.. det var typ alla jag ville säga

Puss

När jag var med Hanna i måndags

Igår när vi skulle gå till tåget, på väg till täby

Linda (idag) <3

Angelica <3

hihii, Amine <3
         
hahha, snygg va ? xD

Pussar

Kommentarer
Postat av: Linda

du ska spela med lag svart :) inte samma som mig... :/ <333

2009-06-03 @ 16:06:57
URL: http://frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0