Morgon

Hejsan !
Nu är jag vaken, jag sov till halv 10. Jag brukar aldrig sova så länge.

Iaf snart ska jag nog äta frukost. Sen ska jag ringa Linda.
Till Linda Ring mig när du kommer hem =)<3

Linda, jag vet att det inte är skit kul o vara med mig. Men om du bara nån gång skulle fråga om vi kunde göra nått,, det skulle betyda så himla mycket.
Vart är du nån stans ? vi som hade det så bra ! Varför släppte du min hand...
Det var du som gjorde att vi inte var med varann så mycket längre, om du vill ha kvar mig så borde du visa det. Och det gör du inte, så varför inte bara säga det, så jag inte behöver gå och undra och lossas hela tiden (stavning)
Jag menar verkligen inget illa med det här, ville bara säga hur jag känner så du förstår.

Älsakr dig !

Kommentarer
Postat av: Linda

men sluta, älskar dig!

2009-06-13 @ 13:18:21
URL: http://frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0