Morgon

Hejsan !
Förlåt att jag inte bloggade så mycket i går. Jag hade helt enkelt inte lust eller tid.
iaf i dag ska jag vara med Emma =) Klockan 1 så ska vi till mormor och morfar för att mormor fyller år !
Grattis världens BÄSTA momor ! love you !
Och sen klockan 5 ska vi tillbaka dit för att äta middag, men då är det bara våran familj och min kusiners familj.

Nu måsta jag leta efter min svarta fotbollsbyxor för dom är typ borta :(
Aja, önska mig lycka till ;)



så här såg jag ut i går.
Shorts : stadim (typ)
Linne : fick av mamma
Bikini : stadim
(inte för att man ser bikinin så bra men iaf...)

Kommentarer
Postat av: anni

Vad fin du e(L)

2009-06-28 @ 10:45:41
Postat av: anni

gud vad fin du e

2009-06-28 @ 10:46:11
URL: http://adfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0