Alice =)

hejsan !
Jag har nyss varit inne på Alice blogg som är jätte rolig att läsa.
Jag gillade henne och hennes röst ända sen hon sjöng första gången på idol. (lovar)
Kevin var också jätte bra ! =) Men Alice var lite mer än så, för mig.
Jag tycker synd om Alice för att de var några som skrev taskiga saker på hennes blogg (på tv4se) inte hennes personliga blogg eller van man nu säger.  xD
Stackarn de var säkert bara för att dom var så avensjuka och rädda för att hon skulle vinna.
Jag tycker iallafall hon var as bra, och på hennes blogg är de jätte många fler som gör det. =)
Nyss när jag var inne på hennes blogg så tog jag några bilder från den som ni kanske ser här nedan.
Nu måste jag tyvär gå (ska till centrum med Oscar).



Finig bild ! xD



Alice <3



Gud villken söt och fin bild.



Alice =)



Alice, hon ser ut som en mus fast en fin mus :)



Fin !



Alice =)



På idol.






Den bilden tycker jag blev jätte bra !!



Gullig !



<3 :D



Till sist men inte minst Alice !

KRAM Madde

Klockan 18:23 den 6 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0