ännu ett test. xD

UTSEENDE:

[x] Jag är kortare än 170cm
[/] Jag blir lätt brun.
[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[ ] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. ( har inte färgat hela håret )
[ ] Jag har en tatuering.
[x] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser.
[?] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ ] Jag har mer än två piercingar.
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[ ] Jag har fräknar

RANDOM:

[x] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.(bror på vem)
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[/] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[ ] Jag ser på nyheterna.
[x] Jag dödar inte insekter.
[/] Jag svär ofta.
[x] Jag sjunger i duschen.
[x] Jag är en morgonperson.
[ ] Jag betalade för min rington.
[ ] Jag är petig med grammatik.
[x] Jag är en sportfanatiker.
[/] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[x] Jag är bra på att baka.
[/] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[ ] Jag skulle kunna ha pyjamas på mig till skolan.
[x] Jag vet hur man skjuter.
[/] Jag är kär i kärleken.
[/] Jag skrattar åt mina egna skämt. ( haha händer ibland x)
[ ] Jag äter snabbmat varje vecka.
[/] Jag är bra på matematik.
[ ] Jag tror på spöken.
[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[x] Jag är väldigt kittlig.
[/] Jag älskar mörk choklad.
[/] Jag spelar dataspel och/eller tv-spel.(jag brukar spela på datorn.)
[x] Jag är bra på att minnas ansikten.
[x] Jag är bra på att minnas namn.
[ ] Jag har ingen aning om vad jag vill göra resten av mitt liv

(Ett annat test)

9 FÖRSTA :
första bästa kompis: Nicole Rimbe, Linda Rimbe
första bil: Har aldrig haft någon
första kärlek: Olle.N
första husdjur: har aldrig haft något.
första semester: landstället., eller Belgien.
första praoplats: Har aldrig prao:at
första köpta skiva: någon barnskiva när jag var liten tror jag.
första riktiga kärlek: Ingen.
första piercing:  öronen
första konsert:  Carolas.


9 SISTA :

sista drycken:  saft
sista bilfärd: idag(Till fotbollsträningen)
sista filmen du såg: high shool musical 3.
sista telefonsamtal: Moa.
sista bubbelbadet: några dar sen. (på gym&sim.)
sista spelade cd: Rihanna 
sista kyss: Idag.(mamma)
sista måltiden:  macka just nu.

8 HAR DU NÅNSINN :
dejtat en av dina bästa kompisar: inte dejtat,men har varit med dom.
blivit tagen av polisen: Nej
blivit kär vid första ögonkastet: Nej,
fått ditt hjärta krossat:  Ja.
sagt jag älskar dig till någon och inte menat det: Nej
krossat någons hjärta: Inte vad jag vet (Hoppas inte de)
busringt till någon: haha klart (;
ljugit för en kompis: har väl hänt?

7 SAKER DU HAR PÅ DIG :

1. Jeans
2.  t-shirt
3. örhänge
4. trosor
5. kofta
6. strumpor
7. tofs

6 SAKER DU HAR GJORT IDAG :
1
. Åkt bil
2. varit på fotboll.
3. varit med Linda.
4. Dansat lite hemma
5. varit inne på mobilen (sms:at)
6. varit inne på datorn

5 FAVORITSAKER :
1. Datorn
2. Mobilen
3. TV
4. Bloggen 
5. örhänge

4 PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR :
1. Madeleine.S
2. Hanna
3. Linda
4. Elinor
3 VAL :

svart eller vitt: Kan inte välja, båda
sommar eller vinter: åh nu bliddere svårt.hm, sommar.
kaka eller godis: Godis

2 SAKER DU ÄLSKAR :
1. livet
2. familj/vänner/släkt
EN SAK DU ÅNGRAR :
1. Kommer inte på nått nu,, men säkert rätt mycket


Kommentarer
Postat av: Elinor

Oj, rätt långt test XD

Men jag tar det från sig ändå XD heh, det får jag va?

puss

2009-03-01 @ 17:17:44
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/
Postat av: Madde B

Jaa, De är okej <3 :D

2009-03-01 @ 18:12:52
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: moa =D

du är INTE ful !!!!!!!

2009-03-01 @ 18:34:41
URL: http://hydrapes.blogg.se/
Postat av: Elinor

Nej Madelenie du är verkligen inte ful :(

Hur kan du tycka det, du är en av de snyggaste och fiinaste jag vet :)

2009-03-01 @ 18:42:53
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/
Postat av: Madde B

Heh, tack Ellie du är också en av den snyggase och finaste jag vet :D

Puus

2009-03-01 @ 19:41:47
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: Madde B

Och tack Moa du är också fin och snygg.<3

2009-03-01 @ 19:42:24
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan !

Jag heter Alexandra

Och jag tycker att din blogg är jätte fin. promes, din är fanast av alla tycker jag

2009-03-02 @ 17:13:55
Postat av: Madde B

Hehe, tack Alexandra va snällt av dig att skriva så.

:)

(Vet jag vem du är ?)

2009-03-02 @ 17:15:23
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej jag tror inte det, men jag bara kom in på din bogg och då så tyckte jag att din blogg var jätte fin :D

/Alexandra

2009-03-02 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0