Centrum

hej på er !
Jag kom nyss hem från centrum för att jag och Oscar hade varit och köpt blommor =)
Allt gick bra på dit vägen och så, men när vi skulle gå hem så visste vi inte vart bussen stannade så vi missade
bussen. xD
Så då fick vi gå och sätta oss på ett kafé och ta en fika, som tur så hade vi kvar lite pengar så då kunde vi köpa de.
Vi blev lite törstiga också men vatten var gratis :P
Våra gäster kommer klockan 6, så vi måste snart börja duka o så...
Men om ni har tur så kanske jag tar lite bilder med Emma, som ni i sånna fall kommer få se.
Jag saknar Elinor redan :(
Jusste jag kom på att jag har gjort ett collage av Alice. som ni ser

Jag ska börja med en liten sak...
Att Jag ska ha ett tema varje vecka,asså jag kommer göra ett collage som lixom är olika teman, ni får säga vad ni tycker om det :P
Så den här veckan så har jag ju gjort rätt många men jag kommer skriva under att det collaget är temat.
Nu ska jag byta om hej då kram kram

          

Klockan 18:22 den 6 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0