Cupen

Hejsan !
Jag kom nyss hem från min cup.
Det gick bra för oss, eller vi kom till A-slut-spel. Vi kom två i våran grupp.
Första målet så vann vi med 1-0 (jag gjorde målet xD). Andra matchen förlorade vi med 2-1 tror jag. (Det var Emilia som gjorde målet)
Och sista så blev det 1-1 och Amanda gjorde målet.
Så det gick rätt så bra ! Vallentuna hade delat upp sig i två olika lag. Dom andra tror jag kom till B-slut-spel men jag är inte säker.
Dom som var i mitt lag var : Linda, Frida, Madde, Kristin, Emilia, Amanda, Tova, Nathalie,och Angelica tror det var alla. (hoppas jag inte har glömt någon :/ )
Det var inte vi som delade in oset varvåra tränare : Peter och Peter.
Jaa... Nästa helg är det cup igen, fast med lag 4. (Det är ett lite bättre lag,eller asså typ ett utväklingslag).
Men då kommer vi möta svårare lag också.
Men nu ska jag av sluta det här inlägget.
Kram Madde.

Klockan 17:50 den 28 mars 2009

Kommentarer
Postat av: angelica

ja det var roligt vi ses snart(L)

2009-03-29 @ 09:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0