Det gick jätte bra...

hejsan !
Igår var jag ju på fotbollsmatch, och vi vann med 4-1 :D
Jag åkte dit med Madde det var ungefär en halv timme dit.
Emilia gjorde första målet på frispark, Madde gjorde andra målet och jag gjorde passen, Amine lobba in tredje målet, och Madde gjorde 4 målet, jag gjorde passen. =)
Det var facktisgt inte så kalt som jag trodde, det var inge kallt alls tycker jag,fast jag hade ju varma kläder på mig.
Det tog ett litet tag innan jag kom in i matchen men sen så gjorde jag de. Så har jag match på söndag igen också, fast med lixom HELA mitt lag =)men jag berättar mer om det senare.
Här kommer bilderna :

 

Jag i bilen på väg dit.



På upvärmningen.



Statistik innan matchen.



När vi skulle hälska innan matchen.



Jag och Emilia.
Det var inte alla men vissa blev suddiga och vissa får jag inte lägga in.
Men ni får ha det så bra.
Kram Madde

Klockan 18:50 den 10 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0