Emma m.m

hejsan !
Jag skrev ju förut att jag skulle lägga in lite bilder från i går när Emma och hennes familj var här.
Vi hade jätte kul jag och Emma as garva när vi kollade i skolkattalogen på alla.
Vissa ser så roliga ut :P
Sen kollade vi ju så klart på let´s dance =) fast jag tyckte inte att de var bra ett Niklas och Jannette åkte )=
Kommer mer om det senare.
Men annars så hade vi jätte rolig.
Jag kommer tyvär inte skriva så mycket på det här inlägget för att jag måste duscha o så...

Men här kommer i allafall bilderna jag tog i går när dom var här.



Jag och Emma <3



Emma =)



Simon och Emma, skoj bild xD



hehe :P



Rolig bild =D



Emma, galning xD



Jag, galing xD



Emma, cooling :P



Emma, fjortis xD



Jag, fjortis xD



Emma =)



Madde =)



Hehe, gladingar :D jag blev konstig =)



Galningar. xD



Jag och Emma för länge sen när vi hade bakat något konstigt xD (Linda tog bilden)

Hehe där har ni något som muntrar upp er ! =)
KRAM Madde
P.S Det är oseriösa bilder så kommentera gärna inget illa

Klockan 14:50 den 7 mars 2009

Kommentarer
Postat av: Linda

många knasigt roliga bilder ! :D

2009-03-07 @ 22:45:53
URL: http:// frazzeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha vi är ju jätte snygga xD <3

2009-03-08 @ 18:16:19
Postat av: emmsilu

du är ju bättre än mig iaf<33

2009-03-08 @ 18:17:18
URL: http://emmsilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0