Fredag.

Helloj.
Idag var jag iskolan. Vi gjorde inget nationelltprov.
Men jag tror att vi ska ha det på måndag.
På rasten så var vi vid Kina-gungan och då så kom några killar från våran paralellklass och typ sa att vi skulle kliva av.
Aaa.. och då blev det ett litet bråk och sen kastade dom pinnar på oss. För att vi sa typ att vi skulle gunga längre och så...
Då blev dom skit arga, Amine hoppade in på dagiset och sen kom hon inte ut för att killarna kastade ju saker på henne.
Då sprang jag, Angelica och Hanna och öppnade grinden till dagiset som dom stod och blokerade typ.
Men då stängde dom grinden och knuffade in henne på dagiset igen och då blev ju Amine lite ledssen :(
Men det förstår man ju.
Sen så när Amine gick ut följde vi med henne fast sen så pratade jag och Angelica med dom och sa att dom skulle säga förlåt till Amine.
Men dom bara skylde på varann xD
Till slut så gick dom till vårat klassrum ocg sa förlåt til Amine.
Jag tror att våran lärare ska säga till deras lärare, hon sa typ att hon skulle det.

Efter skolan så var jag med Linda =)
Vi gjorde videosar. (som ni kanske ser), kollade på youtube och chattade lite.
Vi  hade jätte roligt. vi skrattade typ hela tiden :D xD

Jaa... snart så ska jag, mamma och pappa äta takos jag vet inte om Oscar ska äta med oss, för att han skulle typ på kalas.
Men han kanske hinner äta med oss.
Jusst nu så bloggar jag och kommenterar på några bloggar.
Imorgon vet jag fortfarande inte vad jag ska göra men det får vi se i morgon.
Nu hinner jag nog inte blogga mer.
Hej då. Ha det bra.
Puss och kram Madde.

Kommentarer
Postat av: ellie

Dumma killar i pararell klasse!

puss på dig madeleine!

2009-03-20 @ 18:40:39
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, jag vet fett dumma.

Puss Puss

2009-03-21 @ 13:53:47
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0