Haannaaa

Hej !
Idag var det en helt vanlig dag i skolan.
Det känndes lite konstigt för att Linda var ju inte där, så det var lite onormalt xD
Efter skolan så var jag med Hanna =)
Vi hade jätte kul och tog många bilder =)
Som ni kasnke ser, jag har inte varit inne på msn än.
Men jag tror att jag ska gå in där snart.
Jag och min familj har precis ätit middag det blev kött och pemmesfrittes mmm.... gotti...
Sen klockan åtta ska jag tillta på let´s dance =)
Jag vet inte villka jag tycker ska åka ut, villka vill ni ska åka i kväll ?
Jag och Hanna kollade också på alla dans bilder som flex tog när vi hade showdans.
På rasterna brukar jag och hanna träna lite på dansen, så att vi kan det tills showen, för det är ju inte så kul om man gör bort sig xD
Jag saknar Ellie jätte mycket :(
Kan hon inte komma hem snart, det känns som att hon har varit borta jätte länge fast hon har bara varit borta i en månad.
Nu så sitter jag och chattar med min kusin Emma lite granna.
här kommer bilderna:


Jag och lille Hanna.



Hehe,



Musigt.



äeä... =)



He, mitt hår blev lite konstigt.



=) <3



hehe, jag han inte hoppa. xD



Sista bilden på mig och Hanna när vi hoppar, (för den här gången i allafall) Så passa på och njut.



xD =)



haheh.. =) jag är Indisk



Jaaag



Hanna <3 :)



Oh, hanna fotar



<3 Hanna <3

Jaa.. det var allt från oss !
Ha det göt. KRAM Madde. <3

Klockan 19:09 den 13 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0