Hello !

Hej !
Jag vet att rubriken inte blev så bra men endå jag hinner inte tänka så länge.
Imorse så gick jag upp rätt tidigt för att mamma ska resa bort och då ville jag säga hej då en gång till.
Då så han jag skriva ett inlägg innan Linda kommer för att vi går till skolan tillsammans.
Idag ska jag bara vara i skolan sen så ska jag vara med Linda.
Efter det tror jag inte att jag ska görra något eller det finns ju alltid något att göra med jag ska nog inte göra något spec.
Nu hinner jag inte skriva så mycket mer för att jag ska sätta på mig kläder och borsta håret.
Men jag kommer få lite bilder från Linda kanske, som  jag då kan lägga in.
Sen så ska jag ju kanske också lägga in bilderna som jag tog med min kamera.
Eller jo jusste jag ska ju åka och klippa mig i dag, så jag och min lille bror kommer få åka buss ner till pappa där han är och sen så klipper vi oss =)
Jusst nu så sitter jag och Oscar och lyssnar på musik :P
Men nu ska jag gå hej då !
KRAM Madde !

Klockan 07:22 den 17 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0