Inget att göra.

hej !
Jusst nu har jag inget att göra men de är endå skönt att bara ta de lungt, sitta vid datorn,kolla på T.V , spela lite fotboll och dansa.¨Oscar är på innebandy fotboll och hockey heh lite mycket men aa... =)
Pappa är med jobbet någonstans, jag tror att han skulle jobba och sen ut och äta. så jag och mamma är själva hemma, vi lyssnar på melodifestivalen, med hög volym xD fast inte så jätte jätte högt.(vi har den nya skivan lite skryt men :P)
Jag har precis chattat med Moa och Felicia.
I morgon ska jag till skolan som vanligt sen ska jag på dans men jag skriver mer om de i morgon.
Nu ska jag gå och röra på mig lite och sen tror jag att jag ska kolla på T.V.
Sköt om er hej då /Madde

Klockan 19:32 den 4 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0