Isvak

Hej !
Jag glömde att berätta om när vi var på isen.
På morgonen så kom Linda till mig lite tidigare,vi skulle vara i skolan tidig.
För att vi skulle gå och lära oss vad man ska göra om man ramlar ner i en isvak.
Det var inte så jätte kul att bara stå och lyssna när dom pratade, men det är såkert rätt bra att veta.
Det var 2 stycken som skulle hoppa ner i den där isvaken.
Victoria och nån mer kom inte i håg vad han hette.
Våran lärare går så for så att det är lite jobbigt att gå med stora teckbyxor o så...
I morgon kommer inte Linda komma till mig på morgonen :(
För att hon ska till Kungsberget, som jag var i förut =)
Det var nära att dom skulle åka samma helg som vi, då skulle vi lixom kasnke kunnat åkt någon gång.
Men det var något som gjorde att dom inte kunnde åka, jag kom inte i håg vad men det var något. så då ska dom åka i morgon i stället =)
Väldigt roligt för dom =) !
Fast jag kommer sakna lilla Linda.
Ha det bra gmn !


                                         DANSEN !
Jag glömde också berätta om vad vi gjorde på dansen i dag.
Hanna Frida och Jag gick dit, men i alla fall.
Vi gjorde våran nya uppvärmning i dag.
sen så gjorde vi lite styr övningar.
Och lite andra olika saker.
Vi ska ju göra batmandansen på showen.
Jag tycker att den är ganska så rolig. Idag så gjorde vi lite mer på dansen.
Man ska dansa 2 och 2, då ska jag dansa med min danskompis : Hanna.
Vi har dansar 2 och 2 på båda showdanseran vi har gjort. =)
Jag hinner inte blogga så mycket mer i dag så nu ska jag gå.
KRAM Madde.

Klockan 19:57 den 12 mars 2009

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe gulluuunge (: ha det bra du med!!

2009-03-12 @ 20:08:35
URL: http:// frazzeh.blogg.se/
Postat av: Madde

Japp, det ska jag xD

2009-03-13 @ 16:52:44
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0