Kväll.

Hejsan !
Jag har inte bloggat på ett tag.
Jag tycker inte att det är lika kul att blogga längre.
Men jag ska försöka att gör minst ett inlägg om dagen.
Jag tycker ju att det är jätte kul att blogga såklart men inte lika kul som förut.
Men som sagt så ska jag fortsätta att blogga lika mycket. (ungefär).
Idag har jag varit i skolan.
Vi hade ett nationelltprov, det gick bra.
Sen efter skolan så skulle jag till doktorn.
Så jag och Oscar gick ner tillsammans för att han skulle av vid tellus.
Så jag fick gå en bit själv.
Sen så skulle jag ringa till Ellie för att jag och Madde ska vara med henne.
Nu säger mamma att jag måste städa på mitt rum och stänga av datorn :(
Så ja... Får väl göra de.
Men ni får ha det super !
Puss puss Madde.

Klockan 20:41 den 24 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0