Linda !

Hej !
Nu har jag nyss ätit lunch (plettar).
Oscar har en kompis här, som också åt med oss.
Linda gick hem för att hon skulle äta mat, men jag tror att hon ringer mig snart för att hon skulle Då skulle vi mötas vidgöra det när hon hade ätit klart.
 Vi skulle mötas vid vägen och sen tror jag att vi skulle vara ute ett litet tag.
Idag innan jag skulle äta så tog vi lite bilder som jag kommer ladda upp lite senare =)
Nu så chattar jag med Linda.
Jag hinner inte skriva mer nu så hej då.
Skriver mera senare. Kram Madde !



Klockan 12:49 den 16 mars 2009




Kommentarer
Postat av: Linda

jag tycker bilden på dig var jätte söt =) älskar dig! kram / Linda

2009-03-16 @ 21:14:49
URL: http:// frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0