Lite tråkigt...

Hej !
Jag har försökt att ladda upp ett video inlägg men det har inte gått )=
Jag vet inte varför men aja.
Jag kan fråga Linda lite mer om hur man gjorde och så, så laddar jag upp det en annan dag.
Jag kommer också att ladda upp bilderna som jag och Linda tog i dag en annan dag. För att kameran låg i Oscar´s jacka och då kunde jag inte ladda upp bilderna :(
Så att det har inte varit den bäste dagen i dag när det gäller min blogg och så men aja man ska inte klaga ;)
Snart så ska jag på fotbollsträningn så att jag hinner inte blogga så mycket mer i dag för att jag kommer komma hem ganska sent.
Men ni för ha det så bra.
Och förlåt för dålig bloggning.
Kram Madde !


Kockan 18:26 den 16 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0