Moa och Olivia

hejsan !
Idag så vaknade jag av att Oscar kom in i mitt rum och sa att jag skulle vakna, för att jag mamma och pappa skulle åka och kolla på när Oscar spelar innebandymatch. Han skulle spela 2 matcher en med 98 och en med 99 ,första så förlorade dom med 4-3 och andra så förlorade dom med 6-5 inte så kul för dom dåra.
Sen åkte jag direkt där i från till Moa och Olivia hemma hos Moa.
Jag skulle igentligen inte vara med Olivia också men hon hade sovit hos Moa och det känns ju lite konstigt att bara säga : Olivia jag ska vara med Madde nu så du får gå hem.
Då undrade Moa om det var okej att Olivia också var med, och det var det.
Vi spelade kort dom lärde mig ett nytt kort spel, och jag vann :D, lyssnade på musik, Olivia har nyss fått den nya melodifestivalsskivan så den lyssnade vi på. Sen så kollade vi lite på när Ebba (Moas lillasyster) såg på wild kids.
Jag vet inte om jag kommer kunna se det i kväll för att vi ska på fest eller kalas eller vad man nu säger.
Jusst nu så sitter jag här i vardagsrummet och spelar lite dator (bloggar)
Oscar har en kompis här, och dom spelar playstation 2 (ishockey)
Jag ska nog snart duscha för klockan 5 så skulle ju vi bort.
mamma är och klipper sig och pappa tränar men dom kommer hem snart.
Jusste i går var ju jag med Emma och Simon eller dom och deras familj var här på middag, jag tog lite bilder som jag kommer lägga in lite senare för jag kan tyvär inte göra det nu, för bilderna är på en annan dator, men jag ska byta dator snart så kom tillbaka så fort som möjligt så får ni se bilderna.



Här har ni mig när jag och Emma var och testade lite saker med våra mobiler (Kameror)
För ganska länge sen.

Här är en till bild som Emma har tagigt på mig för rätt länge sen. här är hennes blogg : Emma

 hehh jag set väldigt alvarlig ut.
nu ska jag gå till min andra dator.
KRAM Madde
P.S glöm inte att goodingen Olivia fyller 12 år i morgon.

Klockan 14:14 den 7 mars 2009





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0