Onsdag.

hejsan alla läsare !
Idag har jag varit i skolan. Vi hade läxa till i dag, man skulle skriva om man tycket att man skulle få skjuta vargar OSV...
Sen var jag med Hanna vi hade jätte kul. Vi kollade på andraavenyn som är jätte spännande kolla om ni vill =)
Sen så gjorde vi toast för först gången :)
Och nu så sitter jag och chattar med Elinor och Angelica.
Snart tror jag att mamma kommer hem och då ska vi nog äta, jag vet inte vad de blir för mat men...
Jag tänkte ta lite bilder på mig och Hanna men hon ville typ inte att jag skulle ta på henne xD men kanske en annan gång.
Angelica (min kiomps) är sjuk :( kom inte i håg vad hon var för sjuk men endå...
Hon missar jätte många nationellaprov :(
Jag gjorde ett litet prov i dag kan inte berätta vad man skulle göra för att man får inte de, men de gick i allafall bra ! :D
Så kommer vi ha ett eller två prov i morgon också (lite pirrigt)
Men nu ska jag kolla på T.V en stund så kanske jag bloggar lite mer senare



Picasa bild

Klockan 18:14 den 4 mars 2009

Kommentarer
Postat av: Ellie

fina bidler ¨på dig madeleine puss

2009-03-04 @ 18:17:15
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/
Postat av: Madde B

Tack Ellie pusss <3

2009-03-04 @ 18:29:08
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej, din blogg är den BÄSTA jag vet. jag vet att jag redan har sagt de men asså de går inte att förstå vad jag beundrar dig och din blogg : D

2009-03-04 @ 18:47:02
Postat av: Anonym

hatar !

2009-03-05 @ 11:13:55
Postat av: Madde B

Okej...

Du vågar ju inte ens skriva vem de är... (Anonym)

2009-03-05 @ 18:35:53
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0