Skola, Anni mm.

Klockan 17:47 den 31 mars 2009

Helloo !
Idag var jag i skolan. Vi gjorde ett nationelltprov. Det var skit lätt. Men skulle typ para i hop en bild som passade till en dikt.
Asså det var typ det lättaste provet jag har gjort någonsinn. För man kan ju typ ta villken bild och dikt som hellst, fast då kanske man inte får rätt med endå.
Idag så kom en ny elev till våran klass, hon börjar i morgon och hon heter Donika. Hon är jätte snäll.
Jag kasnke lägger in en bild någon gång. =) Men bara om hon vill eller tycker att det är okej.
Sen efter skolan så gick jag och Angelica till centrum för Angelica skulle köpa något, vet inte vad men aja...
Sen skulle jag till doktorn. Innan jag skulle komma in fick vi vänta rätt länge, men det gjorde inte så mycket för vi höll på att skratta ihjäl oss xD.
Och göra roliga grimarser. =)
Jag skulle igentligen dit med min lillebror Oscar, men har gick hem på morgonen för han kännde sig inte så bra.
Och sen när han kom hem så spydde han :(
Så man får försöka hålla sig borta.
 För jag ska ju spela tunering på lörda. (igen =) )
Ja,, men i alla fall efter jag hade varit där så skulle jag hem men sen så började vi gå och sen så stannade vi vid en lite å. Och där var det typ som en liten tunnel igemon ån för det var ju en gångväg där. Så skickade igenom pinnar och gammla papper som vi hittade där.
Det var jätte roligt vi typ skrattade ihjäl oss (haha, igen)
Ja.. och sen gick jag hem.
Oscar sov när jag kom hem. Men han är vaken nu om han inte har somnat om.
Men snart ska jag kasnke på tränign så jag måste gå nu hej då.
Kram Madde.
Här kommer några bilder som jag fick reda på av Elinor :

             

             


                                

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0