Skola.

Hejsan !
Idag har jag varit i skolan.
Vi gjorde inget nationellt prov i dag. Men jag vet att vi ska göra ett svenska prov den här veckan.
På rasterna så kickade jag Madde, Amine och Angelica. Vi körde typ som klockan.
Fast sen så tycket typ vi att det blev lite tråkigt så vi gick och körde stress. Fast man fick bara skuta med vänster foten.
Det är rätt svårt för jag är inte så jätte bra med vänster, men det är därför vi övade :P
Efter skolan gick jag hem själv och bara satte mig vid datorn. För jag har inget annat och göra.
Jag ska försöka att blogga lite mera för det känns som att jag inte har bloggat så roliga inlägg. Typ bara skrivit något kort.
Men jag ska försöka att ladda upp en bild och lite så också.
Men nu ska jag ladda upp ett videoklipp som ni kommer få se sen.
He det bra puss Madde.



Ett litet collage av mig xd

Klockan 15:07 den 30 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0