Skola,Hanna.

Hej !
Idag har jag varit i skolan, vi hade ett prov i dag, det gick rättså bra, men vi fick göra om provet för att de var någon inga namn men som kollade på en annan och de får man ju inte så då blev alla störda och då började en gråta osv.....
Jag vill inte gå in på detalj...
Men i allafall efter skolan så var jag med Hanna hemma hos henne vi hade jätte roligt vi åt mellis (Smothie med macka),
Sen spelade vi lite dator och skrattade.
Sen skulle jag hem och byta om...
Jusst nu så sitter jag här vid datorn och har nyss ätit, vi åt köttbullar och potatis.
Pappa och Oscar ska stå i kiosken i dag, mamma tror jag kommer hem snart.
 Men nu måste jag gå för att jag ska duscha
Kram Madde

Klockan 18:33 den 5 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0