Skolan, med mera "

Hej !
Idag har jag varit i skolan, det var rätt roligt.
Vi hade det sista engelska nationellaprovet i dag.
Det gick rätt bra, men inte JÄTTE bra, eller det kan jag ju inte veta än xD
Jag tog lite bilder också.
Jag har en jätte bra bild på mig och Madde, men jag får inte lägga in den på min blogg för henne :(
Jag kom nästa nyss hem från skolan och jag ska äta något till mellis och sen tror jag att jag ska göra läxan.
För att i kväll så har jag fotbollsträningn. (utomhus)
Mamma kommer nog inte vara med på den här träningen för att hon är ju i norge.
Idag var jag som sagt inte med någon kompis för att jag måste göra mina läxor och så...
Vi får se om jag kanske hinner lägga in ett inlägg efter träningen det är inte helt säkert men kasnke.
Jag har inte så jätte mycket är betätta för er.
Men här kommer i allafall bilderna :



<3 snyggingnar !



Amine <3 =)



Linda <3 =)



Issabelle och Ebba <3 =)



Hehe,



Jag och lite Angelica xD



Amine och Angelica ! <3



He, jag blev muppad



Och till sist älskade Linda <3

Ja.. det var lite fina och roliga bilder, ha det bra.
Puss o kram Madde !

Klockan 15:19 den 18 mars 2009

Kommentarer
Postat av: anonym

fina

2009-03-19 @ 18:19:41
Postat av: anonym

fina

2009-03-19 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0