Stinsen.

Hello !
Nu har jag kommit hem från stinsen, det var jätte roligt där =)
Jag köpte (eller mamma och pappa köpte) Till mig, Fotbollsknickers inter sport, =)  fotbollsstrumpor inter sport, =) En massa benskydds tejp (som jag har så att inte mina benkydd ramlar av) inter sport  =) nya ute gympa skor (Rebook) inter sport, =) ett vitt linne, ginatricot, =)  ett grönt linne, ginatricot, =) och en rosa tröja gina =)
Allt är jätte fint ! Tack tack tack.
Mamma, pappa och Oscar kollar på hockey, och det vill jag inte kolla på så jag sitter här och bloggar chattar och spelar.
Det blev ingen fotbollstunering för Oscar, Planerna va typ för dåliga så man kunde inte spela på de. Oscar´s tränare ringde och sa de så ja..
Det blir hela familjen som kan kolla på mellodifestivalen =)
Jaa... jag har inte så mycket att säga till er.
Min lillebror köpte nya fotbollsskor också. lime gröna :P
Förut hade han oranga hmm.. undra om det är de att han bara vill att hans skor ska synas extra mycket. xD
Ne.. jag vet inte men man kan ju tro det efter som att han bara har haft sånna färger som syns.
Snart börja ju finalen i mello, ohh... villke tycker ni ska vinna ?
Jag gillar många, eller det är ingen som jag gillar mer än någon annan TYP.
Ja.. vi får helt enkelt se vem som vinner.
Jag tänkte ringa Hanna men vi ska äta om 45, 50 minuter så att det är nog ingen idé.
Eller kanske en liten stund, men aja vi får se hur jag gör.
...I morgon ska jag på fotbollsträning och match mot ikfrej =)
Det ska bli jätte kul att spela match, jag säger till er senare hur det gick.
På träningen i morgon så ska alla som inte har fårr sina träningsoveroler kommer att få dom i morgon men jag och ella i min klass har redan fått våra för länge sen =) xD
I morgon efter matchen och träningen ska jag kanske vara med Hanna, fast det är inte klart än, men kanske :)
Åhh.. det är tråkigt att inte ha något att göra :(
Nu tror jag att det är tid för mig att gå.
Så hej då !
Puss o kram lill-klutten Madde !



Klockan 17:25 den 14 mars 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0