Täby.

´Hej !
För en stund sen så kom jag hem från täbycentrum =) jag var där men Hanna Linda Ebba Frida Amine och Angelica.
Vi hade jätte kul !
Alla vi köpte lika dana byxor, eller inte riktigt alla man skit i det jag vill inte gå in på detalj... jag tycker jätte synd om hon som inte kunde köpa dom  :( och så tänkte vi köpa lika dana tröjor också men det gjorde vi inte.
Byxorna var i allafall jätte fina tycket jag. =)
tyvär så tog jag inga bilder... Den här gången gick det mycke bättre att åka dit. för förra gångnen så var vi NÄRA på att åka förbi, där vi skulle av men det var enn man eller vad man säger som sa att vi skulle av där. för vi hade sagt att vi skulle av där innan vi givk av tåget, så då när vi var där så sa han att vi skulle gå av här. så det vad jätta snällt.
Men den här gången så klev vi av på rätt station UTAN att fråga någon, men när vi skulle gå på så frågade vi facktisgt om de tåget gick hem, eller där vi skulle av.
Och nu så sitter jag här och lyssnar på melodifestivalsskivan.
Jag tror att jag snart ska hoppa in i duschen men jag vet inte.
Jusste... idag hade vi ett nationelltprov, det gick ganska bra men inte så jätte :(
Nu ska jag inte blogga mer på det här inlägget kram Madde

Klockan 19:08 den 10 mars 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0