Tisdag + bilder.

Hej !
Jag kom nyss hem, jag hade varit och klippt mig och sen hade jag åkt och fryst min vårta.
Idag har det varit vanlig skola för min del.
Sen har jag varit med Linda.
Vi gjorde inte så mycket speciellt men vi hade kul =)
Jag sa ju till er förut att jag skulle ladda upp bilderna som jag och Linda tog när vi var med varann i måndags.
Linda sa att hon kunde skicka bilderna som vi tog när vi var med varan.
Jag har ju börjat göra videoinlägg som ni kanske ser.
Ni får gärna kommentera och skriva cad ni tycker om dom.
Och skriva om ni typcker att jag ska börja göra sånna eller om ni inte gillar dom så får ni ju skriva det så gör jag inte videobloggar mer.
jag pappa och Oscar har precis ätit middag vi åt kött och klyft potati muns.
Mamma åt inte med oss i dag :(
För att hon är i Norge.
Hon åkte i morse och jag saknar henne redan. I love you mumi ! <3
Jag har fått gör om det här inlägger 3 gånger nu för att min dator är konstig och bara säger att internet måste stängas och allt.
Jaa.. här kommer bilderna som jag tog med min kamera :



Visst är vi söta xD



Ne, den bilden är sötast xD !



Forever :P



Hehe, !



Hihi, <3



Ooh, vi tog många rolig bilder xD



Hehe, Linda !



<3 Alltid <3



Hehe, snyggast !



Jag.



Hih jag igen.



Lilla Linda =)



aah, :D



Hihihi !



Jag är rätt lång xD



Och till sist jag !

Hej då ni får ha det så bra !
Puss Madde.

Klockan 20:20 den 17 mars 2009

Kommentarer
Postat av: Linda

finabilderfinabilder! :D

2009-03-18 @ 20:55:10
URL: http:// frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0