Tuneringen, dag 2

Hejsan !
Nu sitter jag här vid datorn och chattar med lille Ellie.
Jag har lite ont i min fot för att jag har spela cup i dag igen, vi kom ju till slut-spel så då fick vi ju spela i dag igen.
Eller jag har ju lite promblem med min fot men nu har jag lite ondare för att jag har spela, men jag får mjuka upp min fot igen.
Heh, ni vill säkert veta hur det gick...
Vi kom 8:a i A-slut-spelet.
Det var inte så jätte bra men aja... Vi spelade ju bara 2 matcher. Första matchen så blev det 0-0 så det blev straffar.
Första straffen fick jag slå och jag gjorde mål =) deras första blev det också också mål.
Våran andra som Nathalie la, missade hon eller asså målvakten tog den. Eller jag kom inte i håg.
Deras andra missade dom också så det var tur, eller Kristin tog den.
Våran tredje som Madde la blev det mål. Och deras tredje missade dom.
Så vi vann. =) =) =)
Men den ansra matchen så förlorade vi med 6-1 :(
Det var jätte dålig stämmning i laget andra halvlek, men jag vill inte säga villka...
Men nu ska jag kolla på tv ha de bra.
Kram Madde.

Klockan 20:06 den 29 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0