T.V.

Hejsan !
Jag har nu kommit hem, för jag har varit och kollat på Oscar´s fotbolltunering.
Jag är ju rätt förlyld och det har blivit sämre än i går :(
Jag och mamma åkte hem för att jag frös jätte mycket och man vill ju inte bli mer förkyld än vad man är.
Dom har vunnit alla sina matcher hitills =) såvi får se hur det går för dom men jag berättar lite senare när jag vet.
På väg hem så hämtade vi mammas nya mobil telefon, för hennes gammla var konstig den lixom stängdes av i bland och så. Då åkte vi och köpte en ny.

Jag och mamma har beställt pizza som vi kan äta. Den heter V.B.K´s special xD Jaa.. men vi i våran familj är värsta fotbollsnörds familjen typ ju xD
Så ska vi kolla på let´s dance.
Jag msm:ade Ellie nyss men hon svara typ inte :(
Men nu ska jag och mamma kolla på T.V och äta pizza =)
Ni får ha det så jätte bra !
Puss o kram Madde.

Klockan 20:12 den 27 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0