Angelica !

Hejsan !
Har precis ätit mat, köttbullar med mackaroner.

Efter skolan i dag var jag med Angelica =) vi kollade bloggar och på andraaventyn för hon hade inte sett det senaste avsnittet. Klockan 4 så tittade vi på top model.
Vi har gjort en massa saker, men nu vet ni ungefär vad vi har gjort =)

Snart ska jag packa för att i morgonbitti klockan 8:45 så ska vi samlas nere vid skloan. För vi åker ju på klassresa till ängsholmen =)
Men, vi kommer inte få välja villka vi ska sova med -.- Sabinas mamma gör det...
Fett dåligt ju ! alla andra som har åkt dit har fått välja det. Jag Måste sova med Madde, det har vi redan bestämmt xD

Här kommer några bildet som jag och Anni tog i dag :























Pussar !

Kommentarer
Postat av: sötnosen Linda

svar ; va? vem har skrivit nått dumt till dig? :O

2009-05-28 @ 18:58:44
URL: http://frazzeh.blogg.se/
Postat av: ebba

men madeleine seriöst, tror du själv att du är snygg? NEJ DU ÄR SKIT FUL! jag har aldrig sett nånting fulare än dig din bitch!!!!!

2009-06-03 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0