Falun

Hejsan !
Jag kommer och försöka skriva kort, så ni bara vet ;)

Pappa och Oscar var ju där på tunering.
Pappa´s (ik frej) lag kom till sémifinal, och då åkte dom ut mot falun. (Som vann)

 I deras första match blev det lika jag kom inte i håg om det var 1-1 eller 2-2 det blev men lika iaf.
 2:a : vann dom med 3-0.
 3:e  lika 3-3 och dom som frej mötte gjorde mår när det bara var 12 sekunder kvar :/
4:e vann dom med 3-2
Sista : förlorade dom med 5-1
Dom spelade 2 matcher till som dom vann men jag vet inte med hur mycket

Oscar´s lag kom typ 4 eller 3 i deras grupp, och man gick bara vidare om man kom 1 eller 2 i gruppen. Så dom kom inte så jätte bra till :/

1:a : Lika 6-6 (Oscar´s 5:a gjorde alla mål)
2:a förlorade dom med 5-1
3:e (mötte dom samma lag som dom förlorade med 5-1) och där förlorade dom med 2-0 :/
sista : förlorade dom med  8-6 

Mamma fick faktiskt också spela en match. Hon fick hoppa in i ett typ föräldrara jag eller nått, jag kommer inte i håg vad laget kallades  :P Fast dom mötte ett ungdomslag xD Dom förlorade med typ 17-0 xD Men det laget var bara lite på skojj. Eller det var ett riktigt lag, men dom tog det inte så alvarligt. (ungefär så)

Så där såg deras matcher ut.

Vallentuna spelade finalen mot fulun i pojkar 93 tror jag det var. Vallentuna förlorade på straffar med ett mål  -.-

Annars så har vi :
Badat i poolen, tränat på gymet, shoppat , kollat på tv, ätit på resturang asså det är så himla mycket Skojj vi har gjort, men ni fattar ungefär va ? ;)

Det har varit as kul, helt enkelt !! :D
Och vi kasnke ska åka dit nästa år igen =)

Ja... det var kort berättat.


Jag tog inte så jätte jätte många bilder och jag kommer inte lägga in alla för det orkar jag inte, men några ;)


Oscar, precis när vi var framme

Hoppbackar

Och här var han som hade rekordet =)

Jag

Oscar´s lag, första matchen

Pappa´s lag första matchen. (bilden blev lite suddig -.-

Jag och min cola =) xD

Mamma i poolen

Haha, jag bjuder

AIK mot elfsborg (stavning), ( det blev 0-0 )

Här sov vi

Match mot kingsgården tror jag det var

Jag

Mamsen :P

Vet inte villka det var dom mötte

Pappa

hahahahaha xD =)

hihih

Jag

Sémifinals matchen






Jag var bara tvungen att ta kort på några banor jag såg där ute som vi kommer att åka (om man vill så klart)  i sommar med fotbollslaget. När vi ska spela Dalicaila (stavning) cup :D Man kunde inte gå in för att dom renoverar där inne, men när vi kommer dit så är dom klara =)



Jag och Oscar.
 
Sådär där har ni några bilder =)

Jag träffade faktiskt en fröken som går i min skola, Ulrika F.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0