Falun

Hej !
Jag kom på att jag inte har berättat för er att på Torsdag så åker jag och min familj till falun =)
Oscar och pappa ska ha innebandy cup.
Jag och mamma ska såklart kolla på deras matcher (kanske inte alla), men vi ska bo på hotell =)
Och där finns det en pool o allt :D kul va ? pappa och Oscar ska typ bo i nån kyrka eller nått med inneandy laget.
Fast jag vet inte, men jag tror det var nått sånt.
Vi kommer typ gå upp halv 6 på morgonen. (på torsdagen) Jag vet inte när vi kommer hem, det har jag inte frågat xD
Men det visar ju sig.. eller så frågar jag bara xD
Iaf skulle bara säga det till er.

Puss

Kommentarer
Postat av: Salarinho

Ha en trevlig resa.

2009-05-17 @ 15:32:53
URL: http://salarinho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0