Klippt mig

Hejsan !
Jag har klippt mig nyss. Det blev bara topparna typ 2,5 centimeter...
Jag sparar till långt hår  ! Fast det går ju inte så jättebra... 
Men jag ska försöka att ta hand om mitt hår lite bättre så jag inte behöver klippa bort så mycket :P
Smart va ? =)

Klockan 6 ska jag på fysträning, igentligen så skulle det vara vanlig fotbollsträning men det är så många borta så vi har fys i stället.
(och det är bara en timme i dag)

I dag i  skolan så hade vi gympa. Det var typ höjdhopp, längdhopp, 600 meter o.s.v
För på nästa tisdag så har vi ekebydmpiad. Så vi övar inför det...
Juste på olympiaden så sak vi vara hawaiilandet. Vet inte hur man ska se ut -.-, men ingen av dom som man kunde välja av var ju bra. alla sög !

I morgon kommer vi gå upp klockan 5 -.- För att vi ska ju som sagt till falun.
Ååh palla gå upp så tidigt... Jag kommer ju behöva gå och lägga mig tidigare då, äv vad jag skulle gjort om vi inte skulle
gå upp då -.-
Men jag kommer ta massor av kort =)
Jag vet inte vem som kommer att blogga åt mig då, men jag kommer få svar från henne i kväll tror jag =)
Och då kommer jag säga till er vem det kommer och bli (om det blir någon)

Ja.. det var de =)
Puss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Madde jag vet att du går imorn och jag önskar dig en trevlig resa :)

2009-05-20 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0