Kort berättat

Hejsan !
I dag var jag ju som sagt och kollade när Oscar spelade fotbollstunering. Dom kom 3:a =) Och förlorade sémin mot dom som vann (hammarby) Men hammarby spelar i 97 serie, svår. Så dom är as bra. (dom är igentligen bara 98)

Sen har jag varit o grattat Oscar o morfar. Det var jätte kul, bara att jag har lite ont i magen. För jag åt så mycket tårta xD
Haha, såklart man får skylla sig själv. Morfar fyllde år i onsdags och Oscar fyller år på söndag.
Grattis världens bästa morfar, älskar dig ! <3

Imorgon har jag match på morgonen, kasnke att jag hinner skriva ett inlägg men vi får se...
Vi spelar mot Béle barkaby, vet inte om dom stavas så men endå. Hoppas ni fattar... =)

Nu ska jag nog borsta mina tänder och sen ska jag gå och lägga mig. Så jag orkar i morgon =)

Puusarrr

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag har fixat din blogg lite nu, det blev inte helt bra men kankse lite bättre iallafall. Kram!

2009-05-02 @ 10:26:25
URL: http://ogonblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0