Packa

Hej !
Ska måste jag packa allt nu för jag har inte gjort det ännu....
Jag har letat efter packlistan rätt länge nu. Jag visste det mästa men inte allt... 
Och jag hittade faktiskt den nu =) ( 2 minuter sen) 

Såhär ser den ut :

Lunchpaket till Fredag                         Lakan, påslakan, örngott eller sovsäck                                
Pyamas/nattlinne                                  Toalettaticklar ( tandborste och så)
Handduk/badlakan                                Badkläder
Underkläder                                            Strumpor 
Oömmabyxor                                          Tjock och varm tröja
Vindtät jacka                                           Regnställ (byxor och jacka)
Stövlar                                                      Gympaskor Obs ! måste vara knytskor, för höghöjdsbanan
Shorts                                                       Ficklampa
T-shirt                                                        Klocka
Vattenflaska
Kamera kan vara kul !

Inte så viktigt för er o veta men endå =)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0