Test

VEM :

Saknar du:
Elinor....   :´(
Vill du döda: INGEN !
Är ditt allt: Många
Vill du slå: Ingen just nu
Pussade dig sist / du: Pappa
Kramade du sist: Hanna
Vill du prata med: Dig såklart
Är din bästis: Jag har många bästisar
Skrek du på sist: Kommer inte ihåg
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: Du vet vem du är =(
Vill du bli galet full med: Ingenaning
Gjorde dig riktigt glad senast: Minns inte
Fick du sms från senast: Madde.S
Ringde dig senast: Anni
Är snyggast på jorden: Haha, vet inte


HAR DU:

För många vänner:
Nej
Tvångstankar: Haha, jag vet inte riktigt vad det är
Färgat håret: Nepp
Brutit några ben:  Ne som tur är, inte än iaf
Några piercings: I öronen
Egen dator: Aa
Bra självförtroende:  Det beror på
Något djur: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jaa 
Varit kär: Jupp


HUR:

Går du med din rumpa:
Går jag fel?
Svarar du i telefonen: Hej det är Madeleine
Fördriver du tiden:
Vet inte vad det är... xD
Mycket pengar har du: På banken eller i plånboken ?
Tjänar du pengar: Fråga mamma
Ofta diskar du: Diskmaskinen gör allt
Ofta städar du: Ofta, i mitt rum
Många stör du dig på: I´ngen just nu xD
Ofta träffar du din familj: Varje dag, om ingen är borta med jobbet elr nått


TROR DU:

Att du kommer bli något:
Venne... xD
På rymdvarelser:
Att folk tycker om dig: Det hoppas jag
Att du kommer bli sårad igen: Hoppas inte det iaf, men det blir nog alla
På jultomten: JAA =D
På ett liv efter detta: har inte tänkt så mycket på det...
Att fiskar kan tänka: Ingenaning haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0