Chattar :D

Hejsan !
Nu har jag Äntligen skaffat msn på mamma´s dator. Så nu sitter jag och chattar lite.
Hinner inte skriva så mycket just nu. Eller jag orkar inte,...

Iaf, efter skolan var jag med Angelica, Amine och Madde. Ja.. vi gjorde lite olika, inget speciellt... ;P 

(Linda du skriver inte en kommentar nu.. xD <3)

Var nyss ute med Emma, skulle igentligen bara kolla hennes "nya" hår. Hon har färgat brunt <3 det var jättefint! Men som ni kanske vet så går det inte och få stopp på mitt och Emma´s prat, så det blev lite längre en väntat ;D



?



oseriös...

ääh, lite ego bilder, OSERIÖSA!

chatt med Linda xD <3

haha, tog kort i webben

chatt med Hanna <3

Pussar !

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, antar att de inte är nån idé att jag skriver nått xd( eller vad ni gjorde) för du kommer ändå inte godkänna kommentaren! haha xDDDD <3

love to svallra, moahahah :d

love you

2009-09-21 @ 21:54:07
URL: http://frazzeh.blogg.se/
Postat av: H A N N A

haha, men så ful man kan bli.. usch, visste ine att du tog kort ;D

Kram Madde <33 // Hanna

2009-09-22 @ 20:10:39
URL: http://miniadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0