Fredag ;D

Hejsan !
Nu har jag kommit hem från skolan. Var och kollade när Madde och Amine och dom hade rock-grupp.

Ikväll har jag min SISTA match på 7 manna i 97 serien. För sen börjar jag spela 11- manna :D
Den är mot Sollentuna. jag tror vi ligger snäppet för dom. Men.. men det har inte så stor betydelse.


Igår var jag ju på dans. Först med nivå 3 och sen disco gruppen. Det var roligt! :D
Nästa dans lektion kommer vi få våra platser där vi kommer stå...
Och så kommer vi ha as coola kläder på oss. kan ta kort på dom när vi har fått (köpt dom.

         

                      
haha, vet inte villka det är, men endå ;P <3


Nu kommer bilder från när jag och Linda var och kollade på Oscar´s hockey match. här om dan.


Vi <3

Innan matchen var det konsåkning...

Min blåååa tunga

"Oscar´s lag" haha visst ser dom små ut ;P

Pussar !! <3

 


Kommentarer
Postat av: moa :)

en av dom dansar på flex ;) :P

2009-11-01 @ 14:34:48
URL: http://hydrapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0