Hemma från Ebba

Hejsan !
Nu är jag hemma från Ebba. Vi bakade choklad bollar, bus plingade lite *kanske* ;) Och så skrattade vi, ofc! :D <3. Elr jag har faktiskt tittat på top model också. Nu kände jag bara att jag hade väldigt dålig uppdatering, så jag var tvungen och blogga lite. + att jag hade väldigt lite besökare igår "/ så det är helt enkelt dax att börja blogga lite igen. och blogga med bilder. Men ni ska få bilderna från täby nu =) Jag har också tagigt kort på dagens outfit. Men inte face look för jag ser helt Knasig ut just nu. Men om ni har tur kanske jag bjuder på en liten bild.

Ikväll ska jag kolla på Sverige mot Malta, och sen efter det ska jag kolla på idol. Så det blir bra !! :D

Här kommer bilderna :


Ebba på tåget på väg dit <3

Jag

Jag och Ebba, Angelica kunde inte vara med för det ringde på hennes mobil "/
Asså vi skulle ta en "seriös" bild, men Angelica vägrade xD
     
      
Hehe <33

Jag och Ebba <3
eeh,.. hehe vi var bara tvungna och leka lite ;) :D

Ebba

Ballonger, eller bollar... asså dom var as roliga xD

Ebba simmar  ;P

Angelica och Ebba, simmar ? ;)

Vi <3

Ebba och Angelica är trötta efter ett hårt jobb xD




Pussar ! Snart kommer en videos.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Köpte ni inget

2009-09-09 @ 19:15:44
Postat av: Ebba

på den där första bilden så visste inte jag att du tog jag ser ju helt muppad ut! XD haha jaja....

2009-09-09 @ 22:49:47
URL: http://´www.memba.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0