Hemma från sklolan

Hejsan !
Nu har jag kommit hem från skolan. Jag gick 5 i 2 men vi slutade 20 i 2. För vi hade nationella prov (gruppuppgift) och våran grupp var grupp 7. Så näst sist. Men vi får gå 15 minueter tidigare än alla andra på måndag =)
På morgonen så gick vi ner till centrum och tittade på bio, "I taket lyser stjärnorna" Den var bra, men sorlig.

Idag är det ju valborg. Men jag tror inte att vi ska åka till någon brasa.Det är inte så jätte viktigt för mig. Men jaja vi får se...

Snart kommer svaren på "gissa känids 3" tror jag de var.

Pussar

Kommentarer
Postat av: Salarinho

Det dära provet som man måste köpa möbler och fixa till elr?

2009-05-01 @ 09:20:21
URL: http://fotbollstidningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0