Hemma igen =)

Klockan 20:16 den 12 april 2009

Helloj !
Nu är jag hemma igen från landet. (eller vad man säger)
Jag har tagit en massa bilder som jag kommer att lägga in.

Vi har haft det trevligt och roligt. Bara sol och inge regn =) Det har varit jätte varmt.

Victor hade med sig ett fiske-spö, så vi gick ner till bryggan och fiskade varje dag.
Det var fortfarande för kallt för att bada xD Men det skulle varit kul om dety var varmt.
Det har varit lite svårt att sova på nätterna för att jag har varit förkyld och så....
Jag tycker att det är fett jobbigt att vara det, så att man inte kan sova :(
Jaa.... Jag skulle lixom kunna sitta här i flera timmar för att skriva vad vi har gjort och har hänt den här helgen, så jag berättar kort. Det har varit jätte kul, fast lite bråk, varmt och soligt, trevligt och påskigt !


Snart ska jag hoppa in i duschen. Jag har msm:at Elinor nästan hela helgen men hon har inte svarat på ett enda :(
Så Elinor : om du ser det här kan du väl kolla på don mobil och kanske ringa mig. Så skulle det vara snällt =) <3

Här kommer bilderna :



Vid båten på väg dit.



haha, en liten fågel.



Victor och Oscar, snyggingarna xD



Hihi, jag Oscar och Victor.



haha, vi igen.



När vi var ute och fiskade. (Det ser inte soligt ut men det är det)



Haha, vi fick upp sjögräs xD



hahahaha



Jag pappa och Oscar ! <3



Puss på er :P



Oscar och Victor hoppar.



Jag, Oscar och Victor hoppar.



Jag hoppar.



Oscar sitrer på bryggan på väg hem.



Hahaha



Oscar och Victor.



xD



Jag.



Oscar och Victor.

Så det var några bilder, men vi tog jätte många fler.
Kanske kommer att lägga in dom någon gång.
Nu ska jag kolla på tv hej då !
Puss Madde

Kommentarer
Postat av: TORA

TACK<3<3<3<3<3

2009-04-13 @ 09:47:36
URL: http://torismile.blogg.se/
Postat av: angelica

gud vad fina bilder varva ni???? kan inte du komentera på min blogg lite mer(K) saknar dig

2009-04-13 @ 10:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0