Skolan

Hejsan !
Nu har jag kommit hem från skolan. Vi slutade 10 över 1 i dag =)

VI har haft ett nationellt prov också i matte. Det gick bra ! de var typ ett klock-prov och jag kan klockan xD iaf efter skolan så tänkte jag och Hanna göra nått, men det blev inte så. Hon skulle hem och packa för i dag åker vi ju till KUNGSÄNGEN.
Innan det har jag match också, mot djursholm :D Oooo, jag är jätte nervös redan :P
Jag kom på att jag typ också måste packa snart. För jag har inte gjort det än, eller jag har tagigt fram lite saker men inte så mycket.

Snart ska jag ta lite mellis för jag har inte hunnit gjort det (stavning)

Alma frågade om jag ville ha det där header som hon har lagt in på hennes blogg. och det ville jag. Så om någon dag kommer jag att ha en ny header =)

Men nu ska jag gå.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0